Kedah 1 – 0 Sabah

Sabah lost to a solitary goal from Kedah in the 2nd leg of the FA Cup first round. Sabah is now out of the FA Cup on a 3-0 aggregate lost.

Pitch condition was soggy as rain poured heavily and Sabah was down to 10-men when Farid was red carded. More details will be published when they become available.

9 thoughts on “Kedah 1 – 0 Sabah

  • February 7, 2010 at 10:59 pm
    Permalink

    Saya rasa SABAH patut tukar corak permainan. Jentera serangan kita memang tumpul. Lagi satu, SABAH tidak akan maju sekiranya kita tidak mengasah bakat-bakat baru. Harap SAFA berusaha sedikit! Jangan Malas! Ni lah kejadiannya jika kamu tidak berusaha mencari bakat-bakat baru. Saya dah bagitau, bukan pemain yang ada sekarang ni ja yang pandai main bola dalam SABAH ni, ramai lagi yang lebih baik dari yang ada sekarang ni. Kalau yang kamu pilih sekarang ni hebat, tunjukkan bahawa mereka memang hebat dengan menghadiahkan kemenangan buat seluruh rakyat SABAH. Janganlah asyik kalah ja. Tolonglah SAFA ooi!!!

  • February 8, 2010 at 8:39 am
    Permalink

    ya ba.. tlg jgn kasi kecewa kami lg..

  • February 8, 2010 at 8:44 am
    Permalink

    sama.. pemain Sabah jgn byk mengelamun.. berjuang hingga peluh terakhir.. berusaha la bersungguh-sungguh.. jgn malas.. semangat juang perlu tinggi..

  • February 11, 2010 at 1:23 pm
    Permalink

    betul tu ckp si raul sama si moon,,sama klau la ada selection tu,kasi peluang la muka2 baru..dorg pun berbakat jg.mungkin dorg lg tinggi semangat..jgn asyik yg lama jg kena pilih…

  • February 12, 2010 at 1:04 pm
    Permalink

    Ya bah.. Lama sudah kita tidak pigang tu piala. sampai malas sudah mau pigi stadium ni kalau balik2 kalah saja. Dulu2 sabah sampai 3 kali berturut masuk final Piala FA. Liga Top 5 dan Piala malaysia selalu ke separuh akhir. skrg ni, pusingan awal pun tidak lepas. Pas tu Liga Perdana pun tidak pandai lepas2.. Kenapa bah kau berubah

  • February 14, 2010 at 11:20 pm
    Permalink

    Sebenarnya di negara kita ni, SABAH adalah tempat yang terbaik untuk menggilap bakat-bakat baru, tetapi pihak pemilihan/pengurusan langsung tidak pandai mengurus/mencari pemain. Kalau saya dpt peluang mencari pemain d seluruh SABAH ni utk lwn team SABAH yang ada skrg ni, saya boleh buktikan bhw masih ramai lagi pemain yang berbakat besar & boleh menggegarkan liga MALAYSIA.

  • February 14, 2010 at 11:35 pm
    Permalink

    Kepada pihak pemilihan/pengurusan SABAH, kalau dah tdk mampu buat krja letaklah jwtn bah. bagilah org lain. Jgnlah tamak bah. Sudah2lah kamu sakitkan hati kami ni. Kamu langsung tdk guna utk pegang jwtn dalam pasukan. Dah kamu tahu pemain2 yg kamu pilih ni adalah pemain thn2 lepas yg tdk boleh meningkatkan kemajuan pasukan. Kamu pilih jg thn ni. Hairan jg aku tau. Mesti ada apa2 ni.

    SAFA OH SAFA!!!!!!
    CARA PENGURUSAN & PEMILIHAN PEMAIN KAMU BEGITU LEMBAB. LANGSUNG TIDAK BOLEH PAKAI!!!!!! TOLONGLAH SAFA OOI!!!!!!

  • February 11, 2011 at 7:57 pm
    Permalink

    safa harus berpandangan jauh untuk meninjau bakat2 pemain yang ada di pelusuk sabah…bagi peluang muka2 baru…cari pemain2 di negeri sabah jagu…macam zaman dulu..zaman kegemilangan sabah…

  • February 13, 2011 at 3:41 am
    Permalink

    maju lagi sabah…bagus bagus dapat satu kemenangan apabila kamu menewas kan kedah…tapi ingat jangan pula kamu leka lepas ni menentang johor..saya harap sabah dapat meneruskan perjuangan sehingga ke puncak liga super…HIDUP SABAH…..satu saya punya cadangan tidak perlu import pemain,pemain import lah yang merosakkan sabah, org sabah pun mampu bah….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *